+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Fontána Bewertungen

Hotelbewertung

81%
Sehr gut

von 142 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    85%
  • Sauberkeit

    84%
  • Ausstattung

    80%
  • Komfort

    77%
  • Preis-Leistungverhältnis

    81%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Radek Luzar

Familie mit kleinen Kindern, 10.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Bazen 1,5m hloubka. Super pro děti. Místo přistýlky nám dali třílužák ...nicméně LCD televizi vyměnili za malou TV se settopboxem, kde nešel signál. Ještěže jsme televizi nepoteřbovali.

  • Hotel na přespání. Kdyby neměl bazén a wellness, je to tuctová ubytovna. Katastrofální restaurace. V ceně pobytu byla večeře ... tuhá vepřová plec, spálené americké brambory a volské oko. Čekali jsme cca hodinu. Číšník se divil, že chceme třetí jídlo, když v ceně máme pouze dvě porce a tak jsme pro dceru jsme objednali z lístku kuřecí řízek ... s načernalými vařenými brambory přišel za 45 minut. Asi se obsluha zaškolovala a kuchař šetřil.

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
1

Ivana

Gruppe von Freunden, 9.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Čistota v pořádku.

  • Velmi malý výběr z jídel a hlavně v naší nabídce bylo, že máme možnost výběru ze třech jídel na večeři nebo večerní grilování...dostali jsme pouze večeři bez možnosti výběru a snídaně byla opravdu chudá na výběr. Myslíme si, že cena nebyla úměrná pobytu.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
10
Komfort
3
Wert/Geld
5

Pavel

Älteres Paar, 27.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • prijemne prostredie Brnenskej priehrady

  • Velmi slabe stravovanie, ranajky uplne o nicom, ziadne teple jedlo.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
5
Wert/Geld
5

Hana

Älteres Paar, 9.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • pěkné ubytování,čistota

  • příslib využití bazénu a vířivky. 1.den ano, 2. den tam někdo pobýval celý večer-místo 1 hodiny- a tak jsme vyšli na prázdno. Je to nedomyšleno, když je někdo v sauně, nikdo jiný do bazénu ani jinam nemůže...

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
2

Ladislav Stoček

Älteres Paar, 4.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Po příjezdu domu jsem zjistil ,že jsem na pokoji zapomněl nabíječku na mobil . Po telefonátu s recepcí hotelu mě bylo přislíbeno ,že mi nabíječku zašlou .Veškeré náklady si sám uhradím .Ale ani po čtrnácti dnech nedošla . Opět jsem volal na recepci a tam mi bylo sděleno ,že na toto nejsou zařízení , že na poštu nikdo nechodí , atd.Myslím si ,že tohle je v lidech a kazí hotelu renomé.Za rok jsme tam chtěli jet s vnučkou ale po zkušenostech asi těžko .S pozdravem Štoček

Persönlich
6
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 6.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Do budoucna to bude pěkný hotel.

  • Hotel před rekonstrukcí nemůže požadovat ceny plně funkčního hotelu. Skleničky na pokoj a úklid okolí tolik nestojí. Velká vana je milý nadstandart,ale chybí klasická koupelna (místo na ni apartmán má)

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 10.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • pokoj nebyl čisty.welnes od18h pul viřivky nefungovalo,nikde nebyly hodiny,špatně označeny přijed,v koupelne zustatky po starých bateriich.když jsme sli na obed tak nan čišnik řekl že polevka neni protože je malo lidi a museli by to vyhazovat strašný argument Doudová

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
8

Jiří Kronika

Einzelreisender, 24.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Petra

Älteres Paar, 2.10.2016

Plzeň Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Umístění hotelu u přehrady a cca 15 minut chůze na lodní zastávku je fajn. Velkou pochvalu udělte mladému číšníkovi v restauraci, který nám vše ochotně přinesl a vysvětlil.

  • Informovali jsme pokojskou pomocí závěsného štítku na dveřích, že bychom chtěli uklidit pokoj, ale pokoj uklizený nebyl. Hotelový hosti nejsou informováni o uzavření restaurace v případě konání nějaké akce. Recepční se diví, že nějaká akce vůbec probíhá a nevědí, do kdy bude akce trvat, jak nám pomoci, když jsme se chtěli v restauraci najíst a co po nich chceme, když je restaurace zavřená. Má představa je, že se recepční sebere a půjde zjistit možnost zajištění jídla pro hotelové hosty do kuchyně a ne že mě pošle pod kopec do čtyřhvězdičkového resortu, kde jsou ceny jídel dvakrát tak vysoké. Z doslechu od hotelových hostů jsem slyšela, že večeře byla studená a na stůl se podávalo v nelogickém sledu - tj. dostanu polévku a nemám příbor. Po delší době přijde příbor, ale polévka už je studená. Hlavní jídlo bylo studené. Obsluha vůbec nestíhala nápor konané akce a zároveň obsluhovat hotelové hosty. Slečna, která byla zřejmě na výpomoc, byla spíše na ozdobu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4
Hotel Fontána hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Petro,

velice nás mrzí, že během Vašeho pobytu došlo k těmto nepříjemnostem, za které se omlouváme. Z důvodu nemoci personálu jsme využili služeb personální agentury a, bohužel, profesionalita nebyla na takové úrovni, kterou u obsluhujícího personálu požadujeme.
Doufáme, že i přes negativní zkušenost si i při další návštěvě Brna zvolíte náš hotel.
Bude pro Vás připravena malá pozornost.

Personál Hotel Fontána***

Anonym

Einzelreisender, 1.11.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miroslav

Älteres Paar, 19.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
3

Karel Dedek

Älteres Paar, 9.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • pokoj při příjezdu nebyl připraven, avizovaný výběr večeře nebyl možný , okolí hotelu neuklizeno

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
7

Jan Konior

Junges Paar, 17.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jaroslav Jančík

Älteres Paar, 3.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Dobrá lokalita, slušné jídlo, personál snaživý.

  • Wellness - nefunkční vířivka, což se stát může, ale při nahlédnutí špinavá. Náhradní masážní vana velmi špinavá, mastná, zjevně nějakou dobu nečištěná.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 22.6.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana

Älteres Paar, 3.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Klid, blízko dopravní spojení MHD

  • Vylepšit odkládací prostor v koupelně, dovybavit varnou konvici na pokoji

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 9.5.2017

Deutsch

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Lenka Dušková

Älteres Paar, 22.5.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Příjemné slečny na recepci,velice ochotné.

  • Docela mi vadilo nevzhledné ložní prádlo,které bylo i potrhané.Tekla studená voda ať to bylo ráno nebo večer.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Tereza Holubová

Junges Paar, 9.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6